Jak przygotować auto i jak postępować by zapewnić reklamie na samochodzie “dłuższą żywotność”

  • Przed oklejaniem auta należy je umyć, ale nie woskować ! Na powierzchni pokrytej woskiem folia się nie przyklei.
  • Jeśli karoseria auta jest miejscami pokryta np. rdzą należy ją usunąć i zakonserwować.
  • Klient może zdemontować części takie jak: klamki, wycieraczki, boczne światła, wystające części plastikowe, w przeciwnym wypadku będziemy musieli po naklejeniu folii te części odsłonić używając nożyka. Może to spowodować delikatne zarysowanie lakieru, plastiku pod reklamą. Są to nacięcia, które po ściągnięciu folii wystarczy przepolerować. Po latach miejsce, gdzie naklejona jest folia nie będzie odbarwione, reszta karoserii siłą rzeczy narażona jest na blaknięcie pod wpływem słońca. Można również poprosić grafika o projekt, w którym reklama nie będzie nachodziła na w/w części.
  • Po oklejeniu auta nie można korzystać z myjni samochodowej ( pozostaje: myjnia ręczna, Karcher), bo po jakimś czasie szczotki zetrą druk z reklamy mimo, że jest pokryta laminatem oraz mogą pozadzierać folię!
  • Nie wolno przecierać wydruku środkami typu rozpuszczalnik, czy benzyna.
  • W czasie zimy auto po oklejeniu musi postać przynajmniej dobę w dodatnich temperaturach (garaż).
  • Jeżeli na aucie są wgniecenia, nierówne powierzchnie, przyklejone odpryski asfaltu, itp. to folia je przykryje, ale nadal będą pod nią odstawać. Nie staną się niewidoczne, chociaż czasem odpowiednia grafika może je lekko zatuszować. Nie oczekujmy efektu jak po lakierowaniu – jest to powłoka zewnętrzna klejona ręcznie.
 
Ocena efektu reklamy na samochodzie jak i każdej innej reklamy zewnętrznej powinna być dokonywana w odległości nie mniejszej niż 1,5m.