W czerwcu w firmie Promax byliśmy dość mocno zapracowani, gdyż oprócz standardowych działań związanych z reklamą doszły nam prace w ramach PromaxExpert.
W ciągu tego miesiąca wykonaliśmy kilka realizacji zarówno dla firm jak, też dla osób prywatnych. Patrząc na ilość zamówień widać jak na dłoni, że stopniowo ludzkość coraz bardziej odczuwa skutki efektu cieplarnianego. Przebywanie w nagrzanych biurach lub mieszkaniach jest nie do wytrzymania. Jednocześnie ludzie nie chcą przez cały dzień katować się szumiącym klimatyzatorem lub siedzieć w ciemnym pokoju z opuszczonymi roletami. Poszukując w internecie alternatywnych rozwiązań trafiają na informacje o foliach przeciwsłonecznych. Kiedy już przestudiują opisy parametrów technicznych nabierają przekonania, że jest to świetny sposób na poradzenie sobie z upałem wewnątrz pomieszczenia. Następnie zaczynają szukać specjalistów od wyklejania okien i w ten sposób docierają do nas czyli ekipy profesjonalnych montażystów folii przeciwsłonecznych.
Natomiast w reklamie działo się całkiem sporo. Można nieskromnie powiedzieć , że jak zwykle interesująco wyglądały zlecenia związane z oklejaniem aut. Tutaj najciekawszy projekt został zrealizowany dla firmy Love Ink. Ich firmowa Toyota Corolla została prawie w całości oklejona folią wylewaną z nadrukowaną grafiką prezentującą liście, różnych kształtów w formie czarno białego szkicu z dodanym na tym tle po bokach auta logo firmy. Auto prezentuje się niezwykle ciekawie i bardzo elegancko.