EKONOMIA W PROMAXIE - DOBRZE PRACUJESZ, KRYZYSU NIE POCZUJESZ

27.07.2022

Co powinna zrobić firma reklamowa, żeby przetrwać kryzys, który zdaniem większości ekonomistów będzie bardzo bolesny?
Czy branża reklamowa jest w gorszej, czy może lepszej sytuacji w porównaniu z innymi branżami?
W końcu reklama to nie jest towar pierwszej potrzeby i w sytuacji konieczności cięcia kosztów, może stać się główną pozycją do redukcji.
Czy wobec tego firmy reklamowe powinny czuć się zagrożone?

Trzeba zauważyć, że określenie reklama jest dość ogólnikowe, gdyż w rzeczywistości to bardzo pojemna aktywność biznesowa.
Tak zwane usługi reklamowe to często działania, które swoim zakresem obejmują również motoryzację, budownictwo, przemysł odzieżowy, tekstylny i wiele innych dziedzin działalności gospodarczej.

Dlatego odpowiedzi na powyższe pytania zależą od wielu czynników, ale z uwagi na powiązanie reklamy z różnymi branżami można śmiało stwierdzić, że szanse na przetrwanie firmy reklamowej są wprost proporcjonalne do ilości branż z którymi dana firma jest powiązana.

Tutaj dochodzimy do sedna filozofii antykryzysowej.
Nie ma wątpliwości, że im bardziej zdywersyfikowany jest nasz biznes tym szanse na przetrwanie kryzysu są większe. W tym kontekście wydaje się oczywiste, że sensownie rozbudowana oferta firmy reklamowej może, mimo kryzysu, zagwarantować jej sporo zamówień.

Tak, więc na koniec wracamy na nasze promaxowe podwórko, gdzie w najlepsze trwa sezon na folie termoizolacyjne. Codziennie dostajemy po kilka zapytań pt. oklejenie okien folią przeciwsłoneczną. Wiadomo taki mamy klimat. Popularność strony promaxexpert.pl rośnie z roku na rok, jak temperatura w lecie.
Drugi, niezwiązany z reklamą profil naszej działalności, czyli produkcja fototapet, rozwija się systematycznie i konsekwentnie, a sklep picturewall.pl buduje coraz bardziej rozpoznawalną markę.
Wreszcie dochodzi kolejny aspekt działalności antykryzysowej czyli inwestycja w budowę nowej siedziby, która wiąże się z możliwością nawiązania nowych kontaktów i zdobycia zleceń w ramach zawieranych transakcji barterowych z firmami z branży budowlanej.

Jak przeprowadza się transakcje barterowe opisaliśmy w tekście czerwcowym

Tagi: #Folie okienne, #Oklejanie witryn,